مرده دیگه در من،خورشیــــــــــــد شهر نگاهــــــــــــت

چون تک درختی پیر نگاهـــــــــــــــم مونده به راهـــت

دلم بهم گفته که قهــــــــــــــــره با من دو چشمـــــات

بیهوده پژمرد ، قلبم مثه گل ، تو باغ دستـــــــــــــــات

چرا نگفتی تو ، که دیگه دوســـــــــــــــــــــــم نـداری؟

میخوای تو گلدون قلب من، خنجر بکـــــــــــــــــــــاری

تو آینه چشمام هنوزم عکس تو پیــــــــــــــــــداسـت

از بس که هر روز هی گریه کردم اشکام یه دریاسـت

بی تو میمیرم من یه روزی، تو شهر غـــــــــــــــــربـت

میرم دوباره از شهر تو من، بـــــــــا قلبی پر از محنت

دیگه بعد از تو  چون همیشه ، من دلم یه گل آتیشه

اما یادت از دل هــــــــــــرگز جدا نمیشـــــــــــــــــــــــه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, |