سلام حمیدم

امشب دلم خیلی گرفته نمیدونم از کجا شروع کنم

همین هفته نامزدیمه دیدی چه اسون رفتم ؟؟؟دیدی قولامون نقش براب شد یادته قول داده بودیم تا اخرش باهم باشیم ؟؟حمید دلم خیلی پره چطور بدون تو بدون صدات طاقت بیارم ؟؟؟چقدر منتظرت شدم اما نیومدی اخرش چی شد ؟دارن جدامون میکنن وااااااااای خدای من نه اصلا نمیتونم بهش فکر کنم چطور میشه جای تورو توی قلبم بگیره نه نه نه هیچوقت کسی نمیتونه جای تو رو بگیره  حمید تو رو خدا مواظب خودت باش  شاید دیگه من نبودم تو زندگیت یادته قول داده بودی شبا بیدار نمونی غصه نخوری  به گذشته فکر نکنی یادته حالا  بخاطر من اینکارو بکن  به خودت فکر کن به اینده ات به جونیت تو رو خدا حمید بخاطر عشقمون دلم می خواد اگه یه روزی زنده بودم و دیدمت  باور نکنم اون حمید گوشه گیری دوست دارم شاد باشی بخندی

حمید ارزوم خوشی و سلامتی و خوشبختیته باور کن به زور دستامو حرکت میدم نای نوشتن ندارم  حمید بدون تو برام جهنمه باور کن

خدااااااااااااااااااجون خودت صبرم بده خدایا حمیدمو به تو سپردام کمکش کن نذار تو دلش غصه باشه خدایا به امید توام.....

حمید جان دوستت دااااااااااااااااااااااااااااااااااارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, |