سلام حمیدجان

نمیدونم از کجا شروع کنم دلم خیلی گرفته  نمی دونم چطوری بهت بگم دلم خیلی پره کاش می فهمیدی وقتی حرفی میزنم دلیل خاصی دارم اما ... کاش حمید  می تونستم بگم  که  دلیل حرفام چیه ...بخدانمیتونم ...نمیدونی تو این دو روز چی کشیدم ...چقدر دلم تنگ شده بود...چقدر حسرت شنیدن یه لحظه صداتو داشتم...حمید چیکار کنم دل کندن از تو سخته خیلی سخت سخت تر از مردن حمید چرا اومدی تو زندگیم اومدی  که اینطور بی قرار باشم وای که این دو روز برام دو قرن گذشت ...

حمیدجان سرم داره میترکه  شاید بگی تو که اینقدر دوستم داری چرا حالمو نپرسیدی  باید بگم نتونستم می خواستم به خودم بگم من بدون حمید می تونم  زندگی کنم می تونم نفس بکشم  می تونم ارامش داشته باشم  اما بقران نشد بخدانشد نتونستم  حمید من بدون تو هیچوقت نمیتونم هرگز....  اگر  بشه بخدا دیوونه میشم 

حمید خیلی دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, |